Wyniki wyszukiwania

Sortuj:
Widok:

Komunikacja w firmie i w zespole

Jacek Jędrzejczak

Świadome zarządzanie komunikacją z firmie i zespole, to zakres podstawowej wiedzy i umiejętności niezbędnych każdemu przełożonemu w budowaniu relacji w zespole. Umiejętność komunikacji to jeden...
Cena ebooka: 14,82 zł
dodaj do schowka

Obsługa klienta w recepcji hotelowej

Jacek Jędrzejczak

To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak...
Cena ebooka: 20,19 zł
dodaj do schowka

Obsługa trudnego klienta

Jacek Jędrzejczak

Poradnik zawiera opis metod i technik postępowania z trudnym klientem zarówno w przypadku obsługi bezpośredniej jak i zdalnej (np. telefonicznej). Dzięki unikalnej formie poradnika, czytelnik może...
Cena ebooka: 11,63 zł
dodaj do schowka

Zarządzanie Przez Cele w dziale sprzedaży i nie tylko

Jacek Jędrzejczak

Niniejszy poradnik, dotyczy stosowania Zarządzania Przez Cele (ZPC) jako koncepcji, ale i narzędzia pozwalającego skutecznie zarządzać działaniami pracowników na każdym szczeblu organizacji zgodnie...
Cena ebooka: 16,62 zł
dodaj do schowka