Informacja zwrotna (feedback) w procesie auditu poprawia morale pracowników, ich zaangażowanie w wykonywane obowiązki i wpływa pozytywnie na rozwój posiadanych przez nich umiejętności. Płynące z...
Konflikty międzyludzkie nie są niczym wyjątkowym czy sprzecznym z naszą naturą. Mimo to, obawiamy się ich i traktujemy jako coś niebezpiecznego i mającego destruktywne znaczenie. Przyczynę tego...
Od twojego przełożonego zależy, czy dostaniesz podwyżkę lub awans, a nawet to, czy w ogóle będziesz mieć pracę. Dlatego musisz mieć z nim nienaganne relacje. Masz trudniejsze zadanie, gdy wasze...
Kompetencje psychospołeczne rozumiane są jako umiejętności warunkujące sprawne zarządzanie sobą, wysoką skuteczność interpersonalną oraz sukces zawodowy. Efektywne ich wykorzystanie ma kluczowy...
Czy niepokoi Cię fakt, że po zakończeniu auditu niektórzy pracownicy mogą mieć do Ciebie żal i pretensję? Możesz to zmienić, stosując skuteczne narzędzia psychologiczne podczas auditowania. Z tej...
W firmach działających na polskim rynku coraz większe znaczenie zyskuje efektywne zarządzanie personelem. Jednym z jego elementów jest system ocen okresowych pracowników. Aby system ten działał...