ebook: Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy - Jacek

Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy - ebook

( )

Oficjalny poradnik do Dragon Age II zawiera omówienie wszystkich zadań wypełnianych w trakcie gry. Do części tekstowej poradnika dołączonych zostało ponad 90 map poszczególnych lokacji, pomocnych w odnajdywaniu istotnych miejsc, postaci czy przedmiotów.

Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) (Questy główne - Akt 1)
  • Wstęp
  • Akt miłosierdzia (1) (Questy główne - Akt 1)
  • Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) (Questy główne - Akt 1)
  • Potrzeba złodzieja (Questy główne - Akt 2)
  • Lustrzane odbicie (1) (Questy towarzyszy - Akt 2)
  • Zniszczenie Lothering (1) (Questy główne - Prolog)
  • Zadania zielarza #1 (Questy uzupełniające - Akt 1)
  • Wymagania Qun (1) (Questy główne - Akt 2)
  • Więcej szczęścia niż rozumu (Questy uzupełniające - Akt 1)

Informacja o grze

Gra RPG osadzona w realiach fantasy, z widokiem TPP, będąca kontynuacją hitu z 2009 roku. Producenci z BioWare ponownie przenoszą nas do świata fantasy, wypełnionego po brzegi rozmaitymi rasami, postaciami, stworami i przedmiotami. Usprawnieniom uległy system walki i oprawa audiowizualna.

Gra Dragon Age II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Udostępnij:
Cena: 7,90 zł
7,82 zł
Kupując tego ebooka otrzymasz
78 punktów koobe !
Pobierz fragment ebooka:

Wydawnictwo: GryOnline ; ilość stron wydania papierowego: 854; data wydania: 2011;
Spis treści

-Dragon Age II - oficjalny polski poradnik do gry
-Wstęp
-Lista zmian
-Questy główne - Prolog
-Prolog
-Zniszczenie Lothering (1)
-Zniszczenie Lothering (2)
-Zniszczenie Lothering (3)
-Questy główne - Akt 1
-Długa droga do domu (1)
-Długa droga do domu (2)
-Nowy dom?; Przyjaciółka w straży
-Rozmowa o interesach
-Wyciszenie
-Syn marnotrawny (1)
-Syn marnotrawny (2)
-Akt miłosierdzia (1)
-Akt miłosierdzia (2)
-Akt miłosierdzia (3)
-Obietnica prochu strzelniczego
-Wróg w naszych szeregach (1)
-Wróg w naszych szeregach (2)
-Zaganianie wilków (1)
-Zaganianie wilków (2)
-Przyjaciele z Dolnego Miasta
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4)
-Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5)
-Questy główne - Akt 2
-Wymagania Qun (1)
-Wymagania Qun (2)
-Wymagania Qun (3)
-Wymagania Qun (4)
-Przysługa w kwestii prochu (1)
-Przysługa w kwestii prochu (2)
-W poszukiwaniu domu; Zyski i straty
-Główny podejrzany (1)
-Główny podejrzany (2)
-Główny podejrzany (3)
-Oferta i utrata (1)
-Oferta i utrata (2)
-To, co pozostało (1)
-To, co pozostało (2)
-To, co pozostało (3)
-Podążanie drogą Qun
-Potrzeba złodzieja
-Questy główne - Akt 3
-Tego już za wiele (1)
-Tego już za wiele (2)
-Tego już za wiele (3)
-Tego już za wiele (4)
-Tego już za wiele (5)
-Tego już za wiele (6)
-Tego już za wiele (7)
-Tego już za wiele (8)
-Tego już za wiele (9)
-Na wolności (1)
-Na wolności (2)
-Najlepsza na zimno (1)
-Najlepsza na zimno (2)
-Plotki
-Syn marnotrawny; Akt miłosierdzia; Wróg w naszych szeregach
-Obietnica prochu strzelniczego; Zaganianie wilków
-Questy uzupełniające - Akt 1
-Zagubiony list
-Znalezione nie kradzione
-Zamiana (1)
-Zamiana (2)
-Kościany Szyb
-Rozkazy sędziego (1)
-Rozkazy sędziego (2)
-Niedokończone sprawy; Wracać do roboty
-Więcej szczęścia niż rozumu
-Zadania zielarza #1
-Pierwsza ofiara
-Niepożądany ratunek
-Questy uzupełniające - Akt 2
-Złoto głupców (1)
-Złoto głupców (2)
-Zadania zielarza #2
-Nocne koszmary (1)
-Nocne koszmary (2)
-Nocne koszmary (3)
-Robota kogoś z naszych (1)
-Robota kogoś z naszych (2)
-Grotołazy
-Korsarze na urwiskach
-Jaskinia Umarłych
-Dostawa kilofów
-Questy uzupełniające - Akt 3
-Rzeź w kopalni
-Stado Kruków (1)
-Stado Kruków (2)
-Zadania zielarza #3; Odwiedź Gamlena
-Najcenniejszy skarb Gamlena (1)
-Najcenniejszy skarb Gamlena (2)
-Poszukiwania Nathaniela
-Questy towarzyszy - Akt 1
-Tak, jak być powinno
-Spadek
-Pytania i odpowiedzi; Porozmawiaj z Andersem
-Zwerbowano Fenrisa; Portret z przeszłości
-Historia rodzinna; Witaj w domu
-Ładną tu macie falę zbrodni; Kontakt Izabeli
-Questy towarzyszy - Akt 2
-Plany na przyszłość; Odwiedź Andersa
-Wizyta u pani kapitan; Porozmawiaj z Fenrisem
-Dalsze poszukiwania Izabeli; Żałoba
-Słowa pocieszenia; Sygnet rodu Tethras
-Przeprosiny Varrika; Nierozwiane wątpliwości
-Anders w Pustce; Przeprosiny Izabeli
-Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa
-Fenris- Księga Shartana; Nowiny
-Sprawa rodzinna (1)
-Sprawa rodzinna (2)
-Opowieść w toku; Drewniana halla
-Gorzkie lekarstwo (1)
-Gorzkie lekarstwo (2)
-Kwestionowanie wiary (Fenris; Izabela)
-Anders- amulet tevinterskiego Zakonu
-Statek dla Izabeli
-Daleka droga (1)
-Daleka droga (2)
-Kwestionowanie wiary (Avelina)
-Odstępca (1)
-Odstępca (2)
-Kwestionowanie wiary (Anders)
-Lustrzane odbicie (1)
-Lustrzane odbicie (2)
-Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów
-Jej rycerska tarcza; Kondolencje od pani kapitan
-Skrucha
-Długi łuk ze Starkhaven; Kwestionowanie wiary (Sebastian)
-Questy towarzyszy - Akt 3
-Surowa rozmowa; Burza i to, co było przedtem
-Sprawdź, co u Andersa; Bohaterowie i kapitanowie
-Porozmawiaj z Fenrisem
-Żal Izabeli; Nowe miejsce
-Samotność
-Justynian (1)
-Justynian (2)
-Dalijska pamiątka; Mały problem
-Nawiedzenie
-Zakończenie; Rocznica
-Przysługa i wina
-Nowa ścieżka (1)
-Nowa ścieżka (2)
-Fenris- Ostrze miłosierdzia
-Nie ma spokoju dla nikczemnych (1)
-Nie ma spokoju dla nikczemnych (2)
-Rivański talizman
-Wiara
-Kwestionowanie wiary (Sebastian, Fenris, Izabela)
-Questy poboczne - Akt 1
-Palec Patrona; Loki Złotego Głupca
-Płynna Szrama, 5:34 Świętych; Szal Dalesdottir
-Spiskowcy
-Nocne kłamstwa
-Ostre ukłucia
-Nacisk na nadbrzeżu
-Szczątki bandyty Silsama 'Półwarkocza'
-Szczątki siostry Opoki
-Mapa okupowanego Kirkwall
-Symbol rodu Talwain
-Traktat o Kastach i Księgowości Rodu
-Specjał z dzikiej róży
-Terror na Wybrzeżu
-Mroczne objawienie
-Szczątki bandyty 'Brodatej Bestii'; Głowica Eustice
-Potajemne spotkanie; Księga Ucznia
-Zmienić swą naturę
-Ostatni z rodu
-Cudotwórcy
-Questy poboczne - Akt 2
-Podziemny szlak
-Zakazana wiedza (1)
-Zakazana wiedza (2)
-Zakazana wiedza (3)
-Elfy na wolności
-Niewyraźne szczegóły
-Zaginiony patrol
-Wyprawa ratunkowa
-Jak wrobić templariusza
-Symbol Dawnego Boga Dumata
-Czapka Waxlera
-Draństwo
-Nocne rozrywki pań
-Rasa z rodzinnych stron
-Zwłoki Gerralta, 'Pieśni Południa'
-Nóż zielarski
-Oczy Lazurowego Jamosa
-Szósty palec Wentwortha; Skrawek bandery
-Obręcz od beczki wysadzana lyrium; Jedyne Słuszne Pantalony
-Szacunek dla poległych
-Kombinator
-Rodzinne długi
-Łowca nagród
-Spotkanie o północy
-Questy poboczne - Akt 3
-Zaginione miecze
-Szlachetny cel
-Ulice spowite czerwienią
-Pewna potrzeba
-Nagonka
-Awiergańskie zwoje- pierwszy aspekt
-Awiergańskie zwoje- drugi aspekt
-Awiergańskie zwoje- trzeci aspekt
-Awiergańskie zwoje- zguba Pychy; Król Alistair
-Niedobitki
-Zawartość specjalna
-Kostur Parthalana; Brzytwa Haydera
-Buty Lodowych Pustkowi; Pancerz Krwawego Smoka
-Pancerz sir Izaaka; Aura pewności
-Moc Evry; Zdobyczny Pas Evry
-Herb Rodu Ivo; Błękitny Promień Dury
-Odległe urwiska Kirkwall; Żelaza
-Lament Lothering; Amulet Popiołów
-O Rzeczach Ocalonych; Zrozumienie
-Ostrze Pustki i Lew Orlais; Czarne Emporium
-Książę na wygnaniu
-Obowiązek
-Uwaga- Zły pies
-Mapy
-M1; M2- Ziemie Plagi i Dziedziniec Katowni
-M3; M4- Górne Miasto (dzień i noc)
-M5; M6- Kwitnąca Róża (dzień i noc)
-M7; M8- Zakon (dzień i noc)
-M9; M10- Twierdza wicehrabiego (dzień i noc)
-M11; M12- Rozdarty Grzbiet - Miejsce zasadzki i Dolne Miasto (dzień)
-M13; M14- Dolne Miasto (noc) i Kirkwall - Inne
-M15; M16- Pod Wisielcem (dzień i noc)
-M17; M18- Koszary i Rezydencja Danariusa, Fenrisa
-M19; M20- Doki (dzień i noc)
-M21; M22- Magazyn Woodrowa i Nieużywane przejście
-M23; M24- Mrokowisko i Piwnica posiadłości Amellów
-M25; M26- Rozdarty Grzbiet i Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem
-M27; M28- Przełęcz Nieboszczyka i Okaleczone Wybrzeże
-M29; M30- Opuszczone ruiny i Zrujnowane przejście
-M31; M32- Kościany Szyb i Kopalnie Kościanego Szybu
-M33; M34- Katownia i Żelazodrzewna polana
-M35; M36- Prywatny dok Arthuris i Jaskinie łowców niewolników
-M37; M38- Droga na Okaleczone Wybrzeże i Grota uciekinierów
-M39; M40- Jaskinia Tal Vashoth i Uliczki Podmiasta
-M41; M42- Przełęcz w Górach Vimmark i Obóz Wilmoda
-M43; M44- Sanktuarium i Głębokie Ścieżki
-M45; M46- Prastare ruiny i Starożytna krypta
-M47; M48- Zaułek i Zapuszczony zaułek
-M49; M50- Podejrzany dom i Sala templariuszy (Pustka)
-M51; M52- Zdewastowany zaułek i Posiadłość DuPuisa
-M53; M54- Ślepa uliczka i Okolice Kirkwall
-M55; M56- Kryjówka Arlana i Posiadłość Bartranda
-M57; M58- Opuszczony thaig i Gnijąca, oraz zatęchła jaskinia
-M59; M60- Okolice Kirkwall #2 i Jaskinie więzienne
-M61; M62- Kryjówki łowców niewolników i łowców nagród
-M63; M64- Wnętrze i zewnętrze przejścia przemytników
-M65; M66- Boczna uliczka i Lochy w Katowni
-M67; M68- Zapomniane leże i Tereny łowne varterrali
-M69; M70- Kopalnie Kościanego Szybu (Jaskinia Umarłych) i Kryjówka sir Varnella
-M71; M72- Mroczna kuźnia i Kryjówka zabójcy
-M73; M74- Kręta uliczka i Zagubiona kuźnia
-M75; M76- Podejrzany dom #2 i Ukryty skład
-M77; M78- Kanały i Zapuszczony zaułek #2
-M79; M80- Zaniedbany zaułek i Kościany Szyb (Rzeź w kopalni)
-M81; M82- Kopalnie smoczego kamienia i Górska jaskinia
-M83; M84- Antivański obóz i Ukryty loch
-M85; M86- Przetwórnia ryb Smetty'ego i Kloaka
-M87; M88- Sala templariuszy i Rezydencja de Launcetów
-M89; M90- Przejście w kanałach i Kres Pychy
-M91; M92- Miejsce potajemnego spotkania i Więzienie w Katowni
-M93; M94; M95- Śledztwo Emeryka; Magazyn i Przystań Castillona
-M96; M97- Czarne Emporium i Posiadłość Harimannów
-M98; M99; M100- Podziemne przejście; Ukryty kanał i Schronienie magów krwi

Ebooki polecane specjalnie dla ciebie
Skomentuj ebooka "Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy"