ebook: E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - Cecylia Żurak-Owczarek

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - ebook

( )

Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.

 

Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.

Udostępnij:
Cena: 20,00 zł
Kupując tego ebooka otrzymasz
200 punktów koobe !
Pobierz fragment ebooka:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; ilość stron wydania papierowego: 272; cena wydania papierowego: 38,00 zł; data wydania: 2013;
Skomentuj ebooka "E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny"