ebook: Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - Ulf Rader

Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej - ebook

( )

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce.

SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.

Udostępnij:
Cena: 35,67 zł
Kupując tego ebooka otrzymasz
356 punktów koobe !
Pobierz fragment ebooka:

Wydawnictwo: BL Info Polska ; ilość stron wydania papierowego: 148; cena wydania papierowego: 39,90 zł; data wydania: 2011-6-30;
Spis treści

O książce

  • Znaczenie sprzedaży dla firmy doradczo-usługowej
  • Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży
  • Sprzedawca uporządkowany
  • Andrzej Mrozewski – sprzedawca uporządkowany
  • Czy jesteś typem sprzedawcy uporządkowanego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca towarzyski
  • Krzysztof Hołda – sprzedawca towarzyski
  • Czy jesteś typem sprzedawcy towarzyskiego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca entuzjastyczny
  • Leszek Leski – sprzedawca entuzjastyczny
  • Czy jesteś typem sprzedawcy entuzjastycznego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Sprzedawca ofensywny
  • Magda Roniewska – sprzedawca ofensywny
  • Czy jesteś typem sprzedawcy ofensywnego?
  • W ten sposób osiągniesz lepsze wyniki
  • Jaki styl prezentuje twój klient?
  • Klient uporządkowany
  • Klient towarzyski
  • Klient entuzjastyczny
  • Klient ofensywny
  • 10 czynników, które mają wpływ na efektywną sprzedaż
  • 1. Zachowanie odpowiedniej równowagi między sterowaniem a utrzymaniem dobrego kontaktu
  • 2. Ciągłe nawiązywanie nowych kontaktów
  • 3. Silna wiara we własny produkt
  • 4. Metody zadawania pytań i świadome słuchanie
  • 5. Planowanie czasu
  • 6. Być zręcznym negocjatorem
  • 7. Tworzenie możliwości ponowienia sprzedaży
  • 8. Biegłość w mowie i piśmie
  • 9. Chęć przewodzenia i bycia w centrum uwagi
  • 10. Inicjatywa na rzecz rozwoju produktów i biznesu
  • Wybierz odpowiednią strategię pracy z kluczowymi klientami
  • W jaki sposób pracujesz z klientami kluczowymi i jak opracowujesz system współpracy
  • W ten sposób pracujesz z kluczowymi klientami
  • Załącznik nr 1
  • Załącznik nr 2
  • Wybierz odpowiednią strategię pracy z nowymi klientami
  • W jaki sposób pracujesz z nowymi klientami przy sprzedaży usług
  • Rozwijaj i analizuj sposób pracy z nowymi klientami
  • Załącznik nr 3
  • Załącznik nr 4
  • Wybierz odpowiednią strategię sprzedaży ofert
  • Planuj strategicznie – pomoże to zwiększyć liczbę ofert akceptowanych przez klientów
  • System wspomagający proces akceptacji ofert przez klientów
  • Załącznik nr 5
  • Załącznik nr 6
  • System sprzedaży usług konsultingowych
  • Co może zrobić kadra zarządzająca?
Skomentuj ebooka "Sprzedaż usług - jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej"