Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny in-dywidualizm procesu usługowego. W tej książce ukazano specyfikę i zróżnicowanie usług profesjonalnych, wskazano zachowania zarówno firm, świadczących te usługi, jak i ich klientów w globalnej gospodarce, a także zidentyfikowano nowe trendy w sektorze usług profesjonalnych wynikające przede wszystkim z rozwoju nowych technologii.
CZĘŚĆ I. USŁUGI PROFESJONALNE CHARAKTERYSTYKA, ZRÓŻNICOWANIE
Koncepcja usług profesjonalnych we współczesnej gospodarce Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek
Profesjonalizm na rynku usług profesjonalnych nie wystarczy Rafał Śpiewak
Możliwości i problemy pomiaru efektywności zarządzania usługami medycznymi Dariusz Luboń
CZĘŚĆ II. USŁUGI PROFESJONALNE WOBEC WYZWAŃ GLOBALNEJ GOSPODARKI
Usługi prawnicze – wyzwania w świetle kryzysu gospodarczego Marzena Czarnecka
CZĘŚĆ III. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG PROFESJONALNYCH
Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług Robert Wolny
Wybrane zachowania konsumentów na europejskim rynku usług medycznych Agnieszka Lebiejko, Jagoda Gola
Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku usług medycznych Agnieszka Marie
CZEŚĆ IV. NOWE TRENDY W ROZWOJU USŁUG PROFESJONALNYCH
E-usługi jako element zintegrowanych procesów innowacyjnych Beata Reformat
Nowe trendy w komunikacji marketingowej na rynku usług profesjonalnych Marta Grybś