ebook: Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce - Justyna Matysiewicz

Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny in-dywidualizm procesu usługowego. W tej książce ukazano specyfikę i zróżnicowanie usług profesjonalnych, wskazano zachowania zarówno firm, świadczących te usługi, jak i ich klientów w globalnej gospodarce, a także zidentyfikowano nowe trendy w sektorze usług profesjonalnych wynikające przede wszystkim z rozwoju nowych technologii.

Udostępnij:
Cena: 52,50 zł
Kupując tego ebooka otrzymasz
525 punktów koobe !
Pobierz fragment ebooka:

Wydawnictwo: Placet ; ilość stron wydania papierowego: 324; cena wydania papierowego: 52,50 zł; data wydania: 2014;
Spis treści

Wprowadzenie

CZĘŚĆ I. USŁUGI PROFESJONALNE CHARAKTERYSTYKA, ZRÓŻNICOWANIE

Koncepcja usług profesjonalnych we współczesnej gospodarce Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek

Profesjonalizm na rynku usług profesjonalnych nie wystarczy Rafał Śpiewak

Usługi audytowe z obszaru marketingu jako źródło podnoszenia konkurencyjności mikro, małych  i średnich przedsiębiorstw Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek.

Możliwości i problemy  pomiaru efektywności  zarządzania usługami medycznymi Dariusz Luboń

Konieczność kształtowania kompetencji menedżerów firm  świadczących profesjonalne usługi  logistyczne w obszarze logistyki społecznej Jacek Szołtysek, Ewa Płaczek, Sebastian Twaróg

CZĘŚĆ II. USŁUGI PROFESJONALNE WOBEC WYZWAŃ GLOBALNEJ GOSPODARKI

Usługi prawnicze – wyzwania  w świetle kryzysu gospodarczego Marzena Czarnecka

Różnice kulturowe między narodami  – stymulator czy bariera świadczenia  profesjonalnych usług  na rynkach turystycznych? Barbara Pabian

Przyszłość uczelni wyższych  jako podmiotu  świadczącego usługi profesjonalne w świetle globalizacji szkolnictwa wyższego Edyta Lachowicz-Santos

Public Relations  w globalnym sektorze usług profesjonalnych – przekleństwo czy przyszłość? Sebastian Chachołek

CZĘŚĆ III. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG PROFESJONALNYCH

Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług  Robert Wolny

Wybrane zachowania konsumentów  na europejskim rynku usług medycznych  Agnieszka Lebiejko, Jagoda Gola

Patologie  w zachowaniach konsumentów  na rynku usług medycznych  Agnieszka Marie

CZEŚĆ IV. NOWE TRENDY W ROZWOJU USŁUG PROFESJONALNYCH

E-usługi jako element zintegrowanych  procesów innowacyjnych  Beata Reformat

Nowe trendy w komunikacji marketingowej na rynku usług profesjonalnych Marta Grybś

Komunikacja w marketingu wewnętrznym  przedsiębiorstw oferujących usługi  profesjonalne w tworzącej się gospodarce wiedzy Małgorzata Kieżel

Media społecznościowe jako narzędzie do budowania  relacji z konsumentami przez firmy doradztwa finansowego Marcin Młodożeniec, Marcin Tutaj

 

LinkedIn jako nowoczesne narzędzie networkingowe  – wieloaspektowe możliwości wykorzystania  w sektorze usług profesjonalnych Jakub Wolny

Skomentuj ebooka "Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce"