ebook: Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas - Jacek

Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas - ebook

( )

Niniejszy poradnik do Wiedźmina 3: Dziki Gon oferuje kompletny opis przejścia wszystkich głównych i pobocznych zadań gry oraz rozbudowany atlas świata z mapami wszystkich odwiedzanych lokacji. W poradniku bardzo szczegółowo przedstawione zostały główne zadania, poboczne questy, opcjonalne zlecenia wiedźmińskie oraz zadania dotyczące poszukiwań skarbów. W opisie przejścia każdego z tych questów znalazły się przede wszystkim informacje na temat sposobu jego odblokowania, zestawienie wszystkich kroków, które należy wykonać i nagrody przewidziane za jego ukończenie. W przypadku bardziiej zaawansowanych zadań opis questu uwzględnia również potyczki z trudniejszymi potworami, a także podejmowane decyzje oraz ich konsekwencje. W części poradnika dotyczącej opisu przejścia dodane zostały także strony z listą wszystkich zadań, najważniejszymi wyborami i opisami wszystkich zakończeń. Częśc atlasowa tego poradnika skupia się z kolei na wszystkich ważnych lokacjach odwiedzanych podczas przemierzania głównych krain gry (Biały Sad, Velen, Novigrad, Wyspy Skellige). Na mapkach atlasu świata zaznaczone zostały między innymi główne miasta i wioski, miejsca napotykania handlarzy i innych ważnych postaci niezależnych, miejsca odnajdywania skarbów, drogowskazy czy unikalne obszary (obozowiska bandytów, kryjówki potworów, opuszczone miejsca itp.). Zarówno do stron opisu przejścia jak i atlasu świata dołączone zostały wysokiej jakości mapy z czytelnymi oznaczeniami, które mogą okazać się bardzo pomocne na przykład w zlokalizowaniu zleceniodawcy zadania czy miejsca ukrycia poszukiwanego skarbu. Atlas został ponadto wzbogacony o stronę z zestawieniem najcenniejszych trofeów wiedźmińskich, które są przyznawane za zaliczanie kolejnych kontraktów. Wiedźmin 3: Dziki Gon jest kolejną odsłoną cenionej na całym świecie serii gier role-playing opowiadających o przygodach wiedźmina Geralta. Głównym przeciwnikiem bohatera tym razem jest tytułowy Dziki Gon, przy czym na drodze do finałowej konfrontacji czeka go cała masa innych przygód.

Oznaczenia użyte w poradniku:

Brązowy - Kolorem tym oznaczone zostały postaci niezależne oraz potwory

Niebieski - Kolor ten użyty został do wyróżniania nazw lokacji

Zielony - Koloru tego użytu do zaznaczania miejsc odnajdywania lub otrzymywania nowych przedmiotów

Pogrubiona czcionka - Pogrubienie pojawia się w tych miejscach, w których znajduja się nazwa jakiegoś zadania (questu)

W poradniku do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas - zawarto kompletną solucję gry. Ponadto na łamach poradnika opublikowano szereg szczegółowych, obszernych map, na których zaznaczono wszystkie interesujące obiekty i lokacje gry.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
  • Zakończenie główne - los Ciri (Zakończenia)
  • Mapa Velen i Novigradu
  • Poboczne zadania w Wolnym Mieście Novigrad (Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - zadania)
  • Zakończenia poboczne - losy świata (Zakończenia)
  • Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen
  • Zakończenia poboczne - kluczowe postacie drugoplanowe (Zakończenia)
  • Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - ważne postacie, miejsca i sekrety
  • Biały Sad (White Orchard) M1 - ważne postacie, miejsca i sekrety
  • Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - zadania
Udostępnij:
Cena: 7,90 zł
Kupując tego ebooka otrzymasz
79 punktów koobe !
Pobierz fragment ebooka:

Wydawnictwo: GryOnline ; ilość stron wydania papierowego: 676; data wydania: 2015;
Spis treści

-Wiedźmin 3: Dziki Gon - poradnik do gry
-Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
-Elementy wiedźmińskiego rynsztunku - najlepsze bronie i zbroje
-Rynsztunek szkoły żmii
-Rynsztunek szkoły gryfa - podstawowy zestaw
-Rynsztunek szkoły gryfa - schematy lepszych wersji
-Rynsztunek szkoły kota - podstawowy zestaw
-Rynsztunek szkoły kota - schematy lepszych wersji
-Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy zestaw
-Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - schematy lepszych wersji
-Lista trofeów ze zleceń wiedźmińskich
-Lokalizacje Miejsc Mocy - darmowe punkty umiejętności i bonusy do znaków
-Miejsca Mocy w Białym Sadzie
-Miejsca Mocy w Velen i Novigradzie
-Miejsca Mocy na wyspach Skellige
-Zakończenia
-Zakończenie główne - los Ciri
-Zakończenia poboczne - losy świata
-Zakończenia poboczne - kluczowe postacie drugoplanowe
-Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen
-Listy zadań
-Główny wątek fabularny
-Krwawy Baron
-Keira Metz
-Władca Skellige
-Prolog - Kaer Morhen
-Biały Sad (White Orchard) M1 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Biały Sad (White Orchard) M1 - przeciwnicy
-Biały Sad (White Orchard) M1 - zadania
-Bez i agrest (Lilac and Gooseberries) - główne zadanie
-Bestia z Białego Sadu (The Beast of White Orchard) - główne zadanie
-Incydent w Białym Sadzie (Incident in the White Orchard) - główne zadanie
-Poboczne zadania w Białym Sadzie
-Zlecenia wiedźmińskie w Białym Sadzie
-Poszukiwania skarbów w Białym Sadzie
-Zamek Królewski w Wyzimie (Royal Palace in Vizima) - zadania
-Audiencja (Royal Audience) - główne zadanie
-Śladami Ciri (In Ciri's Footsteps) - główne zadanie
-Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection) - główne zadanie
-Mapa Velen i Novigradu
-Mapa Wysp Skellige
-Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2 - przeciwnicy
-Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2 - zadania
-Poboczne zadania w pobliżu Karczmy na Rozstajach
-Zlecenia wiedźmińskie w pobliżu Karczmy na Rozstajach
-Poszukiwania skarbów w pobliżu Karczmy na Rozstajach
-Kasztel Wrońce (Crow's Perch) M3 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Kasztel Wrońce (Crow's Perch) M3 - przeciwnicy
-Kasztel Wrońce (Crow's Perch) M3 - zadania
-Krwawy Baron (Bloody Baron) - główne zadanie
-Historia Ciri - Król Wilków (Ciri's Story - The King of the Wolves) - główne zadanie
-Sprawy rodzinne (Family Matters) - główne zadanie
-Na ratunek Księżniczce (A Princess in Distress) - główne zadanie
-Historia Ciri - Wyścig (Ciri's Story - The Race) - główne zadanie
-Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch) - główne zadanie
-Poboczne zadania w pobliżu Kasztelu Wrońce
-Zlecenia wiedźmińskie w pobliżu Kasztelu Wrońce
-Wieś Podgaje (Midcopse) M4 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Wieś Podgaje (Midcopse) M4 - przeciwnicy
-Wieś Podgaje (Midcopse) M4 - zadania
-Po omacku (Wandering in the Dark) - główne zadanie
-Poboczne zadania w pobliżu Wsi Podgaje
-Zlecenia wiedźmińskie we Wsi Podgaje
-Poszukiwania skarbów we Wsi Podgaje
-Zamurze Novigradu (Farcorners) M5 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Zamurze Novigradu (Farcorners) M5 - przeciwnicy
-Zamurze Novigradu (Farcorners) M5 - zadania
-Zlecenia wiedźmińskie w Zamurzu Novigradu
-Poszukiwania skarbów w Zamurzu Novigradu
-Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Wolne Miasto Novigrad (Free City of Novigrad) M6 - zadania
-Stosy Novigradu (Pyres of Novigrad) - główne zadanie
-Sen w wielkim mieście (Novigrad Dreaming) - główne zadanie
-Spis cudzołożnic (Broken Flowers) - główne zadanie
-Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie
-Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie
-Niech żyje sztuka (The Play's The Thing) - główne zadanie
-Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie
-Kierunek - Skellige (Destination - Skellige) - główne zadanie
-Teraz albo nigdy (Now or Never) - poboczne zadanie
-Poboczne zadania w Wolnym Mieście Novigrad
-Zlecenia wiedźmińskie w Wolnym Mieście Novigrad
-Rezydencja Vegelbudów (Vegelbud Residence) M7 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Rezydencja Vegelbudów (Vegelbud Residence) M7 - przeciwnicy
-Rezydencja Vegelbudów (Vegelbud Residence) M7 - zadania
-Poboczne zadania w pobliżu Rezydencji Vegelbudów
-Zlecenia wiedźmińskie w pobliżu Rezydencji Vegelbudów
-Poszukiwania skarbów w pobliżu Rezydencji Vegelbudów
-Oxenfurt M8 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Oxenfurt M8 - przeciwnicy
-Oxenfurt M8 - zadania
-Poboczne zadania w Oxenfurcie
-Zlecenia wiedźmińskie w Oxenfurcie
-Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog) M9 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Krzywuchowe Moczary (Croockback Bog) M9 - przeciwnicy
-Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog) M9 - zadania
-Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne
-Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie
-Poboczne zadania w Krzywuchowych Moczarach
-Zlecenia wiedźmińskie w Krzywuchowych Moczarach
-Poszukiwania skarbów w Krzywuchowych Moczarach
-Kłomnica (Fyke Isle) M10 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Kłomnica (Fyke Isle) M10 - przeciwnicy
-Kłomnica (Fyke Isle) M10 - zadania
-Poboczne zadania w pobliżu Kłomnicy
-Poszukiwania skarbów w Kłomnicy
-Łysa Góra (Bald Mountain) M11 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Łysa Góra (Bald Mountain) M11 - przeciwnicy
-Obóz Wojskowy (Military Camp) M12 - przeciwnicy
-Obóz Wojskowy (Military Camp) M12 - zadania
-Poboczne zadanie w pobliżu Obozu Wojskowego
-Zlecenia Wiedźmińskie w pobliżu Obozu Wojskowego
-Kaer Trolde M13 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Kaer Trolde M13 - przeciwnicy
-Kaer Trolde M13 - zadania
-Umarł król, niech żyje król (The King is Dead - Long Live The King) - główne zadanie
-Echa przeszłości (Echoes of the Past) - główne zadanie
-Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person), Bezimienny (Nameless) - główne zadanie
-Egzamin z alchemii (Practicum in Advanced Alchemy) - zadanie poboczne
-Poboczne zadania w Kaer Trolde
-Zlecenia wiedźmińskie w Kaer Trolde
-Poszukiwania skarbów w Kaer Trolde
-Kaer Muire M14 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Kaer Muire M14 - przeciwnicy
-Kaer Muire M14 - zadania
-Poboczne zadania w pobliżu Kaer Muire
-Zlecenia wiedźmińskie w pobliżu Kaer Muire
-Poszukiwania skarbów w pobliżu Kaer Muire
-Spikeroog M15 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Spikeroog M15 - przeciwnicy
-Spikeroog M15 - zadania
-Poboczne zadania na wyspie Spikeroog
-Zlecenia wiedźmińskie na wyspie Spikeroog
-Poszukiwania skarbów na wyspie Spikeroog
-Wyspy Północne (Northern Isles) M16 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Wyspy Północne (Northern Isles) M16 - przeciwnicy
-Wyspy Północne (Northern Isles) M16 - zadania
-Poszukiwania skarbów na Wyspach Północnych
-An Skellig M17 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-An Skellig M17 - przeciwnicy
-An Skellig M17 - zadania
-Poboczne zadania na wyspie An Skellig
-Poszukiwania skarbów na wyspie An Skellig
-Hindarsfjall M18 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Hindarsfjall M18 - przeciwnicy
-Hindarsfjall M18 - zadania
-Poboczne zadania na wyspie Hindarsfjall
-Zlecenia wiedźmińskie na wyspie Hindarsfjall
-Faroe M19 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Faroe M19 - przeciwnicy
-Faroe M19 - zadania
-Poboczne zadania na wyspie Faroe
-Poszukiwania skarbów na wyspie Faroe
-Wyspy Południowe (Southern Isles) M20 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Wyspy Południowe (Southern Isles) M20 - przeciwnicy
-Undvik M21 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Undvik M21 - przeciwnicy
-Undvik M21 - zadania
-Poszukiwania skarbów na wyspie Undvik
-Akt II - Klątwa Umy (Kaer Morhen)
-Kaer Morhen M22 - ważne postacie, miejsca i sekrety
-Kaer Morhen M22 - zadania
-Najbrzydszy człowiek na świecie (Ugly Baby) - główne zadanie
-Nie ma jak w domu (No Place Like Home), Va Fail Elaine - główne zadanie
-Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - główne zadanie
-Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie
-Krajobraz po bitwie (Blood on the Battlefield) - główne zadanie
-Zadania poboczne w Kaer Morhen
-Akt III - Dziki Gon
-Łysa Góra (Bald Mountain)
-Ostatnie przygotowania (Final Preparations)
-Przygotowania do bitwy (Battle Preparations)
-Na cienkim lodzie (On Thin Ice)
-Coś się kończy, coś się zaczyna (Something Ends, Something Begins) - epilog

Ebooki polecane specjalnie dla ciebie
Skomentuj ebooka "Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas"